Bisenijin blog – Male knjiške čarolije

Dobro došli dragi gosti

Posted on: 22. јуна 2009.

Dobro došli na blog jednog večitog knjiškog moljca i zaljubljenika u pisanu reč svake vrste … Nekad ću vas daviti svakakvim pisanijima, ponekad ću pokušati da vam neke knjige omilim (ređe da vas odvratim od čitanja) i preporučim ako to ikoga bude zanimalo, a  često ću vas verovatno samo gnjaviti.

Nisam neko ko mnogo voli da se eksponira, iako me život često zezne, ali oni koji vole da čitaju moja nagvaždanja ubedili su me da sa vama podelim po koji redak … pa koga ne mrzi neka mi se pridruži.

4 реаговања to "Dobro došli dragi gosti"

Dobro dosla u blogo svet!
Mene ne mrzi, ja cekam 🙂

Aaaa, pa da li je moguće da sam već ovako brzo dobila prvi komentar?!:) Hvala puno i hvala lepo!

Cestitam na odlicnom blogu! 🙂

Hvala, potrudićemo se 🙂

Постави коментар

Најпопуларнији чланци

Архиве

Follow Bisenijin blog – Male knjiške čarolije on WordPress.com

Fotka pustinje

RSS Novosti

  • Десила се грешка; довод вероватно није доступан. Покушајте касније.